F.A.Q

FAQ

 PRODUKTY

  1. Czy sklep Stworki Potworki sprzedaje oryginalne produkty? 

W sklepie Stworki Potworki odnajdziesz tylko i wyłącznie oryginalne, licencjonowane figurki kolekcjonerskie, sprowadzane od renomowanych dystrybutorów lub bezpośrednio od producentów.

  1. Figurki jakich producentów znajdę w Stworki Potworki?

Sklep Stworki Potworki posiada bogatą ofertę produktową. Każdy klient będzie mógł wybrać figurkę idealną do swojej kolekcji. Posiadamy w ofercie produkty od takich producentów jak: Bandai, NECA, Hot Toys, Good Smile Company, McFarlane Toys, Funko, Hasbro, Sega, Diamond Select Toys, Banpresto.

  1. Kiedy będzie dostępny produkt?

Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie posiadamy w naszym magazynie i sklepie stacjonarnym i są one dostępne od ręki. W zakładce „W oczekiwaniu na dostawę” można podejrzeć, jakie figurki niedługo pojawią się w ofercie.

 

ZAMÓWIENIA

  1. Czy zamówienie mogę złożyć tylko w internecie?

W naszym sklepie internetowym możesz składać zamówienia przez 24 godziny/7 dni w tygodniu. Posiadamy również sklep stacjonarny, gdzie na miejscu możesz obejrzeć figurki i znaleźć produkt, który Cię interesuje. Odnajdziesz nas pod tym adresem: Ken 93, lokal numer 13, Warszawa. Czynne od wtorku do piątku od 10 do 18

  1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce "Moje Konto" po zalogowaniu. Jeżeli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, niestety nie ma takiej możliwości. W obu przypadkach otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem wysyłki zamówienia.

  1. Jak mogę anulować zamówienie?

Możesz anulować zamówienie poprzez kontakt z nami za pomocą adresu e-mail.

    4. Jak mogę zmienić zamówienie?

Zmiany do złożonego zamówienia mogą zostać wprowadzone, po kontakcie z nami za pomocą adresu e-mail.

    5. Jak mogę sprawdzić czy artykuł jest dostępny w magazynie?

Wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne w naszym magazynie od ręki. Śmiało zamawiaj!

 

DOSTAWA

  1. W jaki sposób zostanie dostarczone moje zamówienie?

Nasze produkty wysyłamy maksymalnie w ciągu 3 dni od zaksięgowania wpłaty. W zależności od wyboru przewoźnika przesyłki są dostarczane w przeciągu od 2-5 dni roboczych. Dokładny status zamówienia możesz sprawdzić w swoim koncie klienta.

  1. Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Możesz sprawdzić aktualny status swojego zamówienia w koncie klienta. Jeżeli zamówiłeś produkt bez rejestracji, jako gość, nie będziesz miał takiej możliwość. Pamiętaj, że w obu przypadkach na e-mail otrzymujesz informację o każdej zmianie statusu swojego zamówienia i wiadomość z potwierdzeniem wysyłki.

  1. Czy mogę zmienić adres wysyłki?

Jeżeli zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu „Gotowe do wysyłki”, możesz się z nami skontaktować w celu zmiany adresu doręczenia. Niektórzy przewoźnicy umożliwiają samodzielną zmianę adresu doręczenia przesyłki. Jaki jest czas dostawy zamówienia? -Zamówienie wysyłamy w przeciągu 3 dni roboczych po zaksięgowaniu płatności. W zależności od przewodnika, paczka zostanie doręczona w przeciągu 2- 5 dni roboczych.

  1. Ile kosztuje dostawa?

Kurier: 15PLN - Kurier pobranie: 18PLN - Paczkomat: 10PLN - Paczkomat pobranie: 13PLN - zakupy powyżej 300PLN: darmowa wysyłka - PayU +3PLN

    5. Jakie są opcje dostawy? -InPost Paczkomaty -Kurier -Pobranie -Odbiór osobisty

ZWROTY

  1. Produkt dotarł uszkodzony, co robić?

Śmiało skontaktuj się z nami e-mailowo w celu ustalenia szczegółów, postaramy się rozwiązać Twój problem tak, byś był zadowolony.

  1. Ile mam czasu na zwrot?

W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zgodnie z ustawą zwrotowi nie podlegają produkty audialne i wizualne oraz zapisane na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Sprzedający w ciągu pięciu dni dokona zwrotu pieniędzy. Dla bezpieczeństwa sugerujemy zwrot towaru przesyłką rejestrowaną, aby dysponować potwierdzeniem nadania. Adres do zwrotów: Endecor, ul. Pileckiego130a/97, 02-781 Warszawa Wzór oświadczenia: Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży ………………………………………………………… (przedmiot sprzedaży) zawartej w …………………………………… (miejscowość), w dniu ……………………………. . Podstawą powyższego odstąpienia od umowy jest § ….. w/wym. umowy sprzedaży, który przyznaje takie uprawnienie Kupującemu w terminie ……………………….. od jej zawarcia. Wskazuję, iż wskutek odstąpienia od umowy, ta jest uważana za niezawartą, a strony są obowiązane do wzajemnego zwrotu świadczeń, w stanie niezmienionym. Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot ceny, zapłaconej przeze mnie, w wysokości ………….. zł. Ponadto oświadczam, iż przedmiot sprzedaży zostanie zwrócony Panu w dniu ………………… w stanie niezmienionym.

PŁATNOŚCI

  1. Jakie mogę zapłacić w Stworki Potworki?

Posiadamy kilka form płatności i są to: przelew elektroniczny na konto bankowe płatność za pobraniem przelew Payu Masterpass W naszym sklepie stacjonarnym zapłacisz gotówka oraz blikiem na telefon.

  1. Jak sprawdzić czy płatność za moje zamówienie dotarła?

Każdą zaksięgowaną wpłatę potwierdzamy e-mailowo. Pamiętaj, że księgowanie przelewów bankowych trwa zwykle od 1-3 dni roboczych. Jak zmienić metodę płatności? -Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości anulowania formy płatności.

KONTO KLIENTA

  1. Jak zalogować się do konta klienta Stworki Potworki?

Możesz bardzo szybko i wygodnie założyć konto klienta w Stworki Potworki. Jedyne czego potrzebujesz to adres e -mail. Posiadasz już własne konto, zaloguj się klikając przyciski „zaloguj się” znajdujący się u góry strony, by móc przeglądać swoje zamówienia i edytować dane.

  1. Nie pamiętam hasła do konta klienta. Co robić?

Skorzystaj z przycisku „nie pamiętasz hasła” i podążaj za wskazówkami z następnych komunikatów.

  1. Jak mogę zmienić hasło?

Hasło do konta klienta w Stworki Potworki możesz zmienić w panelu „Moje Konto” po zalogowaniu się.

  1. Jak mogę zmienić adres?

Adres możesz zmienić w dedykowanej zakładce, którą odnajdziesz po zalogowaniu się i kliknięciu w panel „Moje Konto”.

  1. Gdzie znajdę moje zamówienia?

Informacje o swoich zamówieniach znajdziesz, po zalogowaniu się na konto klienta w zakładce „Moje konto”. Jeżeli zamówienie zostało złożone bez rejestracji, jako „gość” nie masz możliwości podglądu zamówienia. W takim wypadku informacji o zamówieniu szukaj na e- mailu.

DANE KONTAKTOWE

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Nic się nie martw! Chętnie Ci pomożemy. Skontaktuj się z nami wygodną metodą. Możesz do nas napisać e-mail lub znaleźć nas w social mediach.

Odwiedź nas w sklepie stacjonarnym!-Adres: Ken 93, lokal numer 13, Warszawa Czynne od wtorku do piątku od 10 do 18

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl